!g0r
Administrator
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chmielnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:24, 13 Maj 2009 Temat postu: Regulamin ligi 5 on 5 |
|
|
Regulamin ligi!
1.# Mecze
1a. W fazie grupowej mecze rozgrywamy na zasadzie 5on5 MR15 tylko jedną mapę wylosowaną przez admina i podaną na forum. Zdobycie 16 pkt oznacza zwycięstwo.
1b. Mecze fazy play off gra się na zasadach bo3 mr15 16 rund oznacza zwyciestwo mapy wygrane 2 mapy oznaczaja zwyciestwo meczu. Mapy wybiera admin.
2.# Punktacja
2a. Faza grupowa:
Wygrana - 3 pkt.
Remis - 1 pkt .
Porażka - 0 pkt.
2b. Faza play off
Drużyna, która przegra odpada z ligi, zaś zwycięzca przechodzi dalej.
3. # Mapy
3a. Faza grupowa:
de_dust2, de_nuke, de_inferno, de_cpl_mill, de_train
3b. Faza play-off
de_dust2, de_inferno, de_nuke, de_train , de_cpl_mill, de_tuscan
4. # Cheaty
4a. Wszelkiego rodzaju wspomagaczy gry są ZABRONIONE ! Za użycie cheat'u drużyna dostaje automatycznego bana w lidze.
4b. Używanie bugów na mapach jest zabronione i będzie karane utratą 3 rund (od jednego buga).
5. # Skrypty
5a. Nie wolno używać takich skryptów takich jak:
* no recoil
* bunnyhop
* burst fire
* 180 turn script
* awp fast zoom script
6. # Gracze
6a. Każdy gracz może grać w jednym zespole do końca ligi! Dozwolone jest zapisanie tylko 8 graczy (5 + 3 rezerwa)
6b. Dopisywanie graczy po starcie ligi jest możliwe tylko w fazie grupowej, z wyprzedzeniem do 8h, czyli – zapisać gracza można tylko 4h przed meczem a nie na ostatnią chwilę.
7. # Konfiguracja serwera
7a. Serwer na którym rozgrywany ma być mecz musi być odpowiednio skonfigurowany czyli "cfg esl 5on5 mr12/mr15" lub „cfg cb”. Jeśli serwer gospodarza nie będzie odpowiednio skonfigurowany drużyna gospodarza przegrywa mecz w/o. Dozwolone jest ustawienie opcji mp_fadetoblack 0.
8. # W/O
8a. Gdy nie będzie kontaktu z jednym klanem do godziny startu meczu, automatycznie klan nie stawiający się przegrywa walkowerem. Gdy tak się stanie, proszę pisac na forum w temacie tego meczu. Mam nadzieje że takich sytuacji bedzie jak najmniej.
9. # HLTV / Dema
9a. Na każdym meczu powinno być HLTV.
9b. Gdy na meczu z jakiegoś uzasdanionego powodu nie będzie HLTV, to trzeba nagrywać demka po przez record. Demek nie trzeba dostarczać , chyba że drużyna przeciwna poprosi o nie. Maksymalnie można poprosić o demka 3 graczy godzinę po zakończeniu meczu. Jeśli drużyna poproszona o demka nie dostarczy ich w wyznaczonym terminie przegrywa wygrany mecz. Na dostarczenie demek drużyna ma 24h ! Nie będzie żadnych wyjątków !
10. # Zachowanie graczy
10a. Wszyscy uczestnicy rozgrywek proszeni są o kulturalne zachowanie wobec innych zawodników oraz członków zespołu administratorów. Traktuj innych z klasą i należytym szacunkiem, którego oczekujesz również wobec swojej osoby! Gdy jednak ktoś będzie kogoś obrażał podczas meczu czy też na forum proszę o zrobienie screena (zachowanie te będzie odpowiednio ukarane czyli 4 pkt. karne i Ostrzeżenie, 2 żółte kartki są równoważne wyrzuceniem z ligi).
10b. Nie wolno używać przekleńst w stronę drużyny przeciwnej podczas wystartowaniu meczu (tzn. po napisie LIVE piszemy wyłącznie na team_say)
11. # Czas podawania wyników meczy
11a. Wyniki meczy grupowych jak i meczy poza grupowych TRZEBA wpisać na forum w odpowiedni temacie odrazu po zakończeniu meczu. Nie zapisanie wyniku przez obie drużyny w ten sam dzień kiedy odbywają się mecze traktuje mecz jako remis i dziele pkt. Czas na napisanie wyników meczy grupowych wynosi 2 godziny.
11b. Wyniki meczów fazy play off podajemy od razu po zakończeniu meczu.
12. # Pierwszeństwo w zapisach
12.b Warunki aby dany klan był zapisany w pierwszej kolejności to:
1. Klan non steam + serwer
2. Klan non steam
13. # Ustawienia gracza
Oto ustawienia gracza jakich jest zobowiązany w czasie meczu posiadać:
ex_interp 0.01 - 0.03
cl_updaterate 80 - 101
cl_cmdrate 80 - 101
Grafika ustawiona na 32 bity.
14. # Clan Leader każdego klanu
14a. Każdy CL bądź przedstawiciel danego klanu musi się zarejestrować na stronie.
14b. Posty pisane przez nie zarejestrowanych userów na temat meczu będą automatycznie kasowane lub lekceważone.
15. # Dyskusje
15a. Każda dyskusja z adminem jak i zachowanie wobec niego może być karane pkt karnymi! Pamiętaj, że każda decyzja ADMINA jest niepodważalna i nie ulega dyskusji na forum!
16. # Media z meczu
16a. W poście meczu umieszczone musi być :
- dema nalezy przechowywac prze tydzien od daty meczu
- obrażanie rywali -2 runda wyzwisko uwiecznione na screen’e
17 . # Spóźnienia
17a. Dozwolone jest spóźnienie się team'u o 15 min, jeśli dana drużyna nie przybędzie na czas, przegrywa poprzez w/o. Jeżeli w danej drużynie będzie brakować zawodnika, dopuszczona jest gra 4vs5.
Podzial PP:
Cheat = w/o i wyrzucenie z ligi
No Recoil = w/o
skrypt na BH = 5 pp karnych
podmiana modeli broni i graczy = 5pp karnych
burst fire = 4 pp karnych
180 turn script = 4pp karnych
uzycie tarczy/autokampy = 4pp karnych
rozrojenie paki za pomoca buga z latarki = 4pp karnych
awp fast zoom script = 4pp karnych
podmiana modeli broni = 4pp karnych
podmiana modeli graczy = 4pp karnych
uzycie buga mapy = 3pp karnych
zly cfg/interp = 3pp karnych
za pauze podcas meczu nie podczas freeze = 3pp karnych
wyzywanie admina = 3pp karnych w meczu
wyzwiska na sayu = 2pp karnych
pisanie na sayu po LIVE = 1pp karnych
gracz z innego klanu = w/o
Podpunkty, zeby nie bylo niejasnosci:
1. MOZNA GRAC NA INNYCH NICKACH JAKIE SA ZAPISANE, lecz jezeli widac dokladnie ze gracz jest z innego klanu np. nie umie dac tagu czy wchodzi na mecz i zmienia nazwe innego klanu prosze zrobic screena i wrzucic na forum!
2. Jezeli np. umowiliscie sie na mecz na 20 i jest 20:15 i nie masz kontaktu z przeciwnikiem na gg i na serwie tez nikogo nie ma, prosze zrobic ss i wrzuci na forum. JEZELI JEDNAK jest godzina 20:15 i ktos z druzyny przeciwnej jest na GG i pisze, ze zaraz beda wbijac to wtedy NIE MA w/o.
Ostatnio zmieniony przez !g0r dnia Pią 10:17, 15 Maj 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|